tisdag 27 januari 2015

I vått och torrt


Jag vill mest hinna med och önska er alla jätte, jättevälkomna till min och Jonna´s utställning " I Vått och torrt" på Natur Historiska Riksmuseet den 31 Januari!
I Vått och torrt, står vi, alltid tillsammans. Så valet av namn på denna utställning är minst sagt dubbelbottnad :) Då vi hade den stora äran att bli utnämnda till Årets Naturfotografer http://www.naturvardsverket.se/Nyheter-och-pressmeddelanden/Arets-naturfotograf-utsedd/, fick vi även chansen att bl.a ställa ut på Naturhistoriska, och det vill man ju inte missa :)

Vill ni läsa mer, kan man läsa det på deras hemsida http://www.nrm.se/besokmuseet/utstallningar/oppnar31januariivattochtorrt.9002694.html Så varmt välkomna!

Tammy och Jonna

4 kommentarer:

  1. Men så roligt Tammy. Jag har varit in så många gånger på din blogg för att se om du skrivit något nytt och undrat var du tog vägen.
    Själv fick jag också en svacka och slutade blogga i somras efter att ha förlorat 2 nära människor inom loppet av månader. Ibland måste man kanske ta en liten paus för att andas och komma ikapp. Välkommen tillbaka, kanske jag också kan snart. Kram från Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goa fina Anita,

      Tack för dina varma rader! Jag har inte glömt dig eller de andra fina människorna som besökte min blogg. Aldrig en chans. Jag har hela tiden tänkt att nu så jäklar får jag ta mig i kragen och säga något, skriva något...!

      Men jag kommer snart med ett nytt inlägg.

      Det gör mig så ont att höra om dina förluster. Och det finns väl inget i hela världen som kan få en att tappa lusten mer till allt än när vi förlorar de vi håller nära.

      Jag hoppas iaf att du snart orkar igen. Men låt tiden kännas rätt. Man ska skriva när man känner för det. När tid och lust finns.

      Jag blev iaf så himla glad att finna dina rader Anita!!

      Stor kram till dig och TACK!

      Radera
  2. Så glad för att jag fann dig i sfärerna igen Tammy :)
    Oj, Grattis...Årets naturfotografer...inte undra på, och vilken härlig känsla!
    Jag är mest hemma, men 2016 har jag tänkt ska bli ett lite annorlunda år för mig, så vem vet...en dag så kanske jag också kan ta del av en utställning av dina underbara foton :)

    Kramen Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta vännen! *r så glad att se ditt namn igen och få följa ed dig på dina äventyr!

      Jaaaa, det vore underbart om du ville det!!!

      Kramen fina Eva!

      Radera